Hírek
2016. Július 14. 14:49, csütörtök |
PR
Forrás: (x)
Olasz sikermárka Magyarországon - Kemon
A Kemon 1959 óta nyújt inspirációt azoknak a professzionális fodrász szakembereknek, akik rajongói a szépségnek és szeretik az olasz stílust.
Partenio Nocentini, a II. világháború után San Giustinoban kezdte a saját termékek gyártását, az első terméktípus a szappan volt. Ehhez egy régi gépet használt, amelyet a Kemon azóta is büszkén őriz, hiszen a cégnek mindig is fontosak voltak gyökerei, ahonnan indultak. A pozitív vélemények hatására, Partenio megalapította vállalkozását, ahol az ő piaci tapasztalata és felesége Amalia –akinek saját fodrász szalonja volt- szakmai tudása, kikövezte számukra a siker felé vezető utat. A termékgyártásnál már akkor is kiemelt szempont volt a természetes alapanyagok használata, amely a mai napig megtalálható az olasz cég szervezeti kultúrájában, hogy ne csak a haj legyen szemrevaló, hanem a fejbőr is egészséges maradhasson. A házaspár 1959-ben határozott úgy, hogy a terjeszkedés érdekében ipari mennyiségre növelik termelésüket ezzel inspirációt nyújtva azoknak a professzionális fodrász szakembereknek, akik rajongói a szépségnek és szeretik az olasz stílust.. Az első árucikk az URENS volt, amely hamar termékcsaláddá nőtte ki magát. A Kemon 80-as évekig kizárólag az olasz piacon folytatta tevékenységét, majd nemzetközi szinten folytatta tovább működését és jelenleg már több mint 40 országban van jelen. A vállalat folyamatosan törekszik az innovációra, az újításra, miközben hűséges marad a családi örökséghez, a cég gyökereihez. A mai napig a Nocentini család kezében maradt a vállalat, jelenleg már a harmadik generáció igazgatja az olasz szépségipari óriás mindennapjait. A cég a XXI. században is tartja magát az alapító elképzeléséhez, a piacon nem csupán üzleti, hanem emberi kapcsolatokat is épít. Mindezt egy fontos elv mentén teszi: „hallgasd meg a másikat, mielőtt alkotsz és megoldásokat javasolsz”, így üde színfoltot teremtve a kozmetikai cikkek körében.
A Kemon egyik nagy különlegessége, az évente kétszer megjelenő The Italian Touch stílusmagazin, amelyben a cég fodrászcsapata mutatja be az éppen aktuális trendeket, emellett teret adva a designnak, zenének, kultúrának, az életstílusnak, amelyet az olasz cég képvisel.
Az olasz vállalat számára mindig is fontos volt a társadalmi felelősségvállalás, amely a környezetvédelemben mutatkozik meg a leginkább. A cég kommunikációjában folyamatosan jelen van a természet óvása, a már fent említett The Italian Touchban is minden megjelenő számban külön rovatot szentelnek neki. Az irodákban, kizárólag FSC tanúsítvánnyal minősített papírt használ, amely a felelős erdőgazdálkodást hivatott igazolni. A Kemon továbbá rendelkezik ISO 14001 minősítéssel, amely a környezetközpontú működést támasztja alá. A gyártási folyamatban 100%-ban megújuló vízenergiát használ, ezáltal aki olasz gyártó terméket használja, egyben a környezetet is óvja!
Czurkó Zsolt immáron 20 éve aktív résztvevője a magyarországi professzionális fodrász közegnek a Beautysales Kft. egyik alapítója és vezetője. Régi célja volt, hogy olyan fodrászközpontú kereskedelmi céget hozzon létre, ahol kiváló minőségű terméket, magas szintű szakmai szolgáltatásokat tudnak megfizethető áron biztosítani, így létre hozták a Kemon Golden Club-ot. Ahol nem csak az a fontos ki mennyit vásárol, hanem az is, hogy a termékek minden igényt kielégítsenek és segítsenek a vendégkör megtartásában, bővítésében.
Kemon Magyarország csapata
Értékesítés
Komoly tapasztalattal bíró termékmenedzsereik járják az országot, hogy a fodrász vásárlóik rendelkezésére álljanak, ennél fogva, termékeik a kereskedésekben nem kaphatóak, a nagyközönség számára nem elérhetőek.
A megrendelt árut 2 napon belül futárszolgálattal juttatják el az ország bármely részére így rendelés bármikor történhet, szabadon, kompromisszumok nélkül.
A Kemon Magyarország Facebook oldalán folyamatosan követni lehet az aktualitásokat.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 25. 10:45, hétfő | PR
Innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
csak a nagyvállalatok stagnáltak, a mezőgazdasági cégek alig innoválnak
2024. November 22. 09:59, péntek | PR
Többen látják az egyetlen járható útnak a lakásbérlést a fiatalok számára
még mindig sokan vannak azonban, akik szerint pénzkidobás ingatlant kivenni
2024. November 21. 10:04, csütörtök | PR
7 százalékos volt a gyerekinfláció
olcsóbb lett a gyümölcsjoghurt, de elszállt a narancslé ára
2024. November 14. 10:32, csütörtök | PR
K&H: félénkebbek a középkorú magyarok, hiába a nagyobb jövedelem
sokan borúsan látják a jövőt